torsdag 25. oktober 2012

Fotostory

Hei!

Vi har hatt et oppdrag på skolen hvor vi skulle lage en fotostory. Jeg valgte eventyr "Bukkene bruse". Hva jeg gjorde var å tegne bakgrunnen mens jeg klippet ut bukkene og trollet fra Internett.  Jeg tok bilder og redigerte de sammen i et program på Mac også la jeg til lyd. Jeg har aldri gjort det før så det ble litt amatør, men det får duge! 


Det tok litt tid og var ganske vanskelig å gjøre dette med tanke på at det var første gang jeg lagde sånn video. Heldigvis fikk jeg litt hjelp av en fra media, så den ble komplett. Det var veldig gøy å se det endelige resultatet.

- Martine

1 kommentar:

  1. Hei!
    Flott at du er igang med å skrive blogg. Spennende at du legger ut en video. Den gir et godt innblikk i hva som skjer og hva dere holder på med på skolen. Du har valgt en fin ramme og bakgrunnbilde for bloggen. Den setter leseren i en god stemning. Ser fem til å følge deg videre.

    SvarSlett